یه جمله بگو

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺑﺰﺭﮔﺴﺎﻟﯽ ﺩﻟﺖ ﺑﻐﻞ ﺑﺨﻮﺍﺩﺣﺘﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﯼ ….

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺷﺒﺎ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺭﻭ ﺭﻭ ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻧﺬﺍﺭﯼ … ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻫﻨﺪﺯﻓﺮﯼ ﺗﻮ ﺟﺎﺕ ﺁﻫﻨﮓ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ ﺗﺎ ﮔﻮﺷﺎﺕ ﻭ ﺑﺎﻟﺸﺘﺖ ﺧﯿﺲ ﺑﺸﻪ ….

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﻫﻮﺍﯼ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﻩ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺑﺮﯼ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﯽ ﺍﻣﺎ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﻨﯽ ….

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺷﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺗﻮ ۲۴ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﻪ ﺧﻄﺶ ﻫﻢ ﮐﻢ ﻧﺸﻪ ….

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺳﺘﻢ نده ….

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺗﻮﻭ ﯾﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭ ﺍﻭﻧﺎ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﺗﻮ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﻓﺮﻭ ﺑﺮﯼ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ …..

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﺕ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺵ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﮐﻨﯽ …. ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﭼﺶ ﺑﺎﺷﯽ


وقتی میمیرید نمی فهمید که مرده اید تحملش فقط برای دیگران سخت است ...

بی شعور بودن هم مشابه همین است ..!

 


 



نظرات شما عزیزان:

maral
ساعت18:46---13 مهر 1393
این پستت خیلی دوس دارم...مرسی از وب خوبت.....مرسی ک بهم سر میزنی
پاسخ: خواهش میکنم بازم بیا :)


یاشا
ساعت23:42---10 مهر 1393
لایک داری
پاسخ: چاکریم


ehsanpishro
ساعت12:57---7 مهر 1393
چنگل رد پای باران ست
ویرانه رد پای باد
و من رد پای توام
همیشه تمام می شوم ، پشت در خانه ات !


نادرشاه
ساعت9:41---5 مهر 1393
بابا جونم تروخــــــــــــــــــــدا امشب بیام خوابم.دلم برات خیلی تنگ شده
پاسخ: ایشالله میاد


الهه جان
ساعت11:34---4 مهر 1393
دوست دارم سردار عشق الهی
علی خان
پاسخ: دمت گرم که اسمشو گفتی :-)


maral
ساعت9:41---4 مهر 1393
خیلی دوسش دارم.......خیلی.......

فاطمه
ساعت0:03---4 مهر 1393
لایککککککککککککککک
پاسخ: مررررررررررسی :)


•❤• مهسا •❤•
ساعت23:35---3 مهر 1393
دلم خیــــــــــــــــــــــلی واست تنگ شده .... خیــــــــــــــلی....
پاسخ: اوخــــــــــــــــــــــــــی :(


فانوس
ساعت17:44---31 شهريور 1393
دیروز عاشقش بودم

امروز دلتنگش

فردا...

با ارزوی خوشبختی میسپرمش به خدا...
پاسخ:خیلی خیلی عالی بود :-)


..........................................
ساعت0:10---31 شهريور 1393
هنوزم دوستش دارم
پاسخ: خوش بحالش :)


خاطره عشقی
ساعت13:16---16 شهريور 1393
۵سال باهاشم.خدایش بهترین دختر روی زمین.اگر بخواهم در یک جملهبگویم=واقعا دوستش دارم
پاسخ: داداش ایول ولش نکن تا اخرین نفس باهاش بمون اگه ولش کنی شاید تنهــــــــــــــاشه و تنهایی خیلی سخته


محمد
ساعت21:06---15 شهريور 1393
دلتنگی بعنی ......................................
اغا اصن نمیتونم توصیف کنم
پاسخ: اره واقعا قابل توصیف نیست خیـــــــــــــــــــلی سخته


حمید....ه
ساعت1:33---15 شهريور 1393

تنهایی یعنی گاهی وقتا دلت اینقدر بگیره که هیچکی نتونه حالتو خوب کنه ، خودتم دلیلشو ندونی
پاسخ: اهم .گاهی عشقت میتونه ارومت کنه ولی ازت دریغ میکنه هوف :(


mahdi
ساعت0:44---15 شهريور 1393
اون منوول کرد نمیدونم چرا ولی خیلی دوستش داشتم
پاسخ: لیاقت دوست داشتنتو نداشت غصه نخور :(


k1
ساعت0:35---15 شهريور 1393
هـــــــی فلـــانـــی ...
درستـــه زندگیموووو تموم کردی خیلیــــم خوووب
امـــا لعنتـــــی ...
این دل احمقم بازم تو رو میخـــواد ...
بازم فدای تو هست ...
قلبـــم به عشـــق تو میزنه ...
بازم دلتنگتـــــــــــــــه ...
کاش ....
کاش نمیدیدمــــت
کـاش عشقـــت بهم حقیقـــی بود نه دروغکــــی ....

بغض کن به حال من که نه گریه آرومم میکنه نه صدای داریوووش
بغض کن لعنتی بغضضضضضضضضضض
پاسخ: ای خداااااااا :( چقدر سخته ...... غصه نخور داداش گلم :(


سپهر
ساعت22:56---14 شهريور 1393
تنهایی خیلی بهتر از بودن با کسیه که واسه همه دم تکون میده
پاسخ: دقیقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا:|


30NA
ساعت0:20---14 شهريور 1393
باشی هستم نباشی هستند

پاسخ: چه ریلکس بابا ایول


جواد
ساعت23:52---13 شهريور 1393
فقط اگه دیدینش ازش بپرسین چرا رفت.همین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 22:24 | نویسنده : تنهـــــــا |